✗ کَـسی بٰا گُنـده گُـوزی تُـو دُنیـای


واقعی بِه جـایـی نَـرسیـد ╬


╬ حالـا ، چه بِـرسه بهِ مجـازیش ✗


پَـس اینٰ خَـز بازیـارو دَر نیـا ✗ میـدونَم


● سَخـته بَرات ● وَلـی آدم بٰـاش !



و مــــن

  عاشقی را

    از خدا یاد گرفتم

      همان لحظه که گفت


صد بار اگر توبه شکستی بازآ

صد بار اگر توبه شکستی بازآ 


شبتون بخیر  التماس دعا🙏


‌‌‌

❣️❤️❣️



‍ 


🍃ازبزرگی پرسیدند:

🌻آیا موسیقی در اسلام حرام است؟

🍃گفت:

🌻ان موسیقی حرام است که از صدای کشیده شدن کفگیر بر ته دیگ پلوی همسایه ی غنی برخیزد 

🍃و به گوش اطفال گرسنه ی همسایه ی فقیر برسد...






پدر اگه پولدار است

جوانی‌اش را داده..


اگر بی پول است

زندگی‌ اش را داده..


تا نانی در سفره گذارد تا تو بزرگ شوی.


برایش همین بس که بگویند..

سرِ سفره‌ی پدرش بزرگ شده‌.




تنها پول دنیا که درآن از خداوند یادشده است!

دلار آمریکا (توکل ما بخداست




عشــق یـک سیــنه .....و خروار صفت میخواهد



بچـه بازیسـت مگـر؟ .....عشــق جگـر میخواهد




تو ای زیبا که دل سنگ داری

😐😐😂😂😂😂😂😐😂😐






میخواستم یه پست عاشقی بزارم

مخ یه نفرو بزنم


خندم گرفت😂😂😁😁






رفتم داروخانه چسب زخم بگیرم


نداشتن 




دختره افتاده دنبالم 

میگه 

خودم مرهم زخمات میشم 

چشم و چراغ خونت میشم 😳😳😳


چه داستانی داریما😆😆😆



......



دختره قیافش شبیه دورخیزه الاغه

بعد اومده نوشته: قبل زل زدن تو چشای من، فاتحه دلتو بخون!!!





اگه اعتماد به نفس اینو، شعله پخش کن داشت،الان مشعل المپیک بود. 😆😂😂😂




......



هر دفعه به یکی گفتم دیشب کلا یه ﺳﺎﻋﺖ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﻡ

اونم گفته چیزی نیست ﺑﺎﺑﺎ ﺗﻮ ﮐﻪ ﺧﻮﺑﯽ ﻣﻦ ﯾﻪ ﺭﺑﻊ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﻡ!



ﯾﻌﻨﯽ ﺗﻮ ﻫﺮ ﺯﻣﯿﻨﻪ ﺍﯼ ﺗﺎ ﺛﺎﺑﺖ ﻧﮑﻨﻦ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺑﺪﺑﺨﺖ ﺗﺮﻥ ﻭﻟﺖ ﻧﻤﯿﮑﻨﻦ 😑





- چرا نمى ذارى بقیه خوبى هات رو ببینن؟

+ برا اینکه وقتى مردم خوبى ببینن، بعدش باز انتظار خوبى دارن.قصد ندارم واسه برآوردن انتظارات مردم زندگى کنم!




تو صف دستشویی به یارو گفتم:اجازه میدی من اول برم، سرپاییه زودمیام؟

یارو گفت:مگه قراره من بستری بشم؟

.

.

.

.

.

.

.

.

تا حالا اینجوری قانع نشده بودم!😐😐





‏از وقتی با دوس دخترم بهم زدم، خودش هر روز خوشگل تر میشه، باباشم گویا هر روز پولدارتر 




مثل اینکه جلو پیشرفت خانوادشونو کلا گرفته بودم....😕





کیا وقتی بچه بودن آروم آروم خوراکیشون رو میخوردن تا مال بقیه تموم شه، بعد حرصشو در بیارن؟؟ 😅😂




سایز عینک آفتابیا چرا اینجوری شده ؟؟! 😕😕


امروز یه دختره رو دیدم فکر کردم جوشکار اسکلت ساختمونه .. 🤔🤔






جای عینک ماسک زده بود 😐😐😂😂😂





دیدین تو این فیلما وقتی ناراحتن ، موقع شام میگن " اشتها ندارم " 😏☝️


یه بار منم برا کلاسش این جمله رو گفتم ..









بابامم ورداشت غذامو خورد 😕😕


دیگه پشت دستمو داغ کردم از این کلاسا نذارم ..






زنه زنگ زده رادیو میگه :

50ساله با شوهرم ازدواج کردم خیلی بدبینه چیکار کنم؟









مشاور: یکمی دیگه تحمل کن بلاخره یکیتون میمیرید...😂



.


روانشناسه دیشب میگفت یه جوری زندگی کنید که انگار روز آخر عمرتونه..




امروز به حرفش گوش کردم و دو پرس کوبیده 

وسه کیلو نون خامه ای و سه تا چایی با یک کیلو باقلوا خوردم 🍝🌮🧀

الان حالم یه جوریه انگار که واقعا روز آخر عمرمه😐


خیر نبینی روانشناس روانی